به گزارش قطب انرژی ،به نقل از روابط‌عمومی و امور فرهنگی شرکت پتروشیمی مروارید، در این رویداد که با حضور مدیر منابع انسانی و خدمات رفاهی و سایر رؤسای واحد برگزار شد، بصورت حضوری پاسخگویی سوالات و مشکلات همکاران بود.

 

بر اساس این گزارش، این اقدام در راستای تقویت ارتباط دوسویه، ارتقای سطح پاسخگویی و بهبود فرایندهای اداری صورت پذیرفت و کارکنان توانستند در فضایی رسمی و شفاف، موضوعات مختلف مرتبط با خدمات منابع انسانی را مطرح و پیگیری کنند.

 

علی خنیفر مدیر منابع انسانی در حاشیه این نشست ضمن تأکید بر رویکرد شرکت در توجه به سرمایه‌های انسانی، اظهار داشت: میز خدمت، بستر مناسبی برای دریافت مستقیم نظرات و مطالبات همکاران فراهم می‌آورد و واحد منابع انسانی خود را متعهد به پیگیری دقیق مسائل مطرح‌شده می‌داند.

 

گفتنی است برگزاری میز خدمت، یکی از برنامه‌های منظم واحد منابع انسانی و خدمات رفاهی در مسیر ارتقای رضایتمندی پرسنل و بهبود مستمر سازوکارهای پاسخگویی است و در دوره‌های آتی نیز تداوم خواهد یافت